Friday 23 March 2012

What is the sign of this dream?

Ya TUHAN apakah petanda semua ini???


Dengan lemah aku bangkit dari kerusi malas...
Aku lantas menuju meja laptopku...tanganku terus menari2 mencoretkan apa yang terlintas dibenakku...

Untuk coretan kali ini...BETO nak kongsi dengan korang semua pasal apa yang terjadi sebentar tadi...

epistaxis


Korang pernah tak alami perkara ini?? mungkin jiran sebelah rumah anda atau kaum kerabat anda atau orang di sekeliling anda??

perkara ni berlaku jam 1040pm..masa tu Beto tengah mandi...
tiba2 jer Beto merasa sesuatu mengalir perlahan dari hidungku...sehubungan dengan itu ada bau hanyir yang menyatakan SESUATU yang mengalir itu adalah darah...
Aku tergamam seketika merenung ke lantai bilik mandi...darah dari hidungku masih mengalir...
Titisan darah yang mengalir mula membasahi lantai bilik mandi...
Saat itu aku buntu...Tak tahu apa yang sewajarnya aku lakukan...Nak wat NASAL PACKING....aku nak pakai apa..bukan ada kapas pun dalam bilik air.... 
Apa lagi..Aku biarkan jer lah dengan harapan nanti darah yang mengalir akan berhenti sendiri...
Jangkaanku meleset...Darah yang mengalir makin deras...
Aku mempercepatkan gerakku untuk meninggalkan bilik air...

APA yang peliknya..bila aku kuar dari bilik air...darah tidak lagi menitis....
WHAT THE HELL??

Strangely :((

Aku menampar pipiku mungkinkah aku sedang bermimpi sebentar tadi..tapi ternyata aku bukanlah berkhayal...darah di lantai bilik air masih kelihatan...

APAKAH MAKNA SEMUA INI???

KORANG NAK TAU TAK??
SEBELUM PERKARA NI TERJADI BETO ADA MIMPI YANG PELIK LHA...

Malam sebelum tue Beto tidur awal sikit dari biasa...
letih sangat kot lepas seharian kuliah dan petang  FITNESS pula...

Saat lenanya tidurku...
aku telah bermimpi...

dalam mimpi tue... aku tengah bermain dengan kengkawan di    pusat rekreasi...lepas penat main BETO pun balik..memandangkan badan terasa melekit..aku pun bergegas ke bilik air untuk mandi...
SETIBANYA DI BILIK AIR.....
pintunya tertutup rapat..mungkin ada pelatih lain yang menggunakan bilik air...SO aku menunggu turn lha...
lama gak aku menunggu...
tak gak pintunya terkuak...
APA LAGI...aku ketuk lha...
"OIII!! Cepat lha bro... ORANG lain pun nak mandi gak ni..Melancap ker?"

******Pintu terkuak******

seorang perempuan keluar...
aku pelik.. sekali lagi lagi aku tergamam:)))
sejak bila ada awek kat DOM pelatih lelaki nih...

AWEK tue seksi doe...

***PARPP!!***

ader ker patut dia tampar hidung aku...

*****Ya TUHAN aku terus terjaga*****




DZEKO@BETO 880831

1252 AM
SIBU SARAWAK...


2 comments:

  1. Hahahahha... ba anang kanji. lain kali sebelum tido, cuci lubang idung brooo

    ReplyDelete
  2. banyak lha kau...X kanji X idup lha...
    hehehe...ok X??

    ReplyDelete