Saturday 24 March 2012

DAY 4 (10 things u want to say to one person)


Today is the fourth day I have been in the this BLOGGERS ..

Today is my late update post ...
very busy with outdoor activities ...

The fourth day of blogging challenges are:

10 things u want to say to one person ....

you want to know?


CHECK IT OUT!
MY MENTOR
1. Terima kasih kerana awak membiarkan rinduku tak kesampaian:))2. Aku akan pergi dari kehidupanmu andai itu yang terbaik...3. Aku boleh hidup tanpa dirimu, cintamu dan yang paling penting aku akan lebih tenteram tanpa sandiwaramu!!4. Terima kasih kerana pernah hadir dalam kehidupanku...meskipun hanya sedetik...5. Apa kekurangan diriku?? sehingga kau memilih dirinya?? 6. Anggaplah kita tak pernah jumpa..dan anggaplah aku tak pernah wujud dalam kehidupanmu..7. Sekarang ni i dah jumpa seseorang yang lebih baik darimu...8. Jangan pernah meminta aku untuk kembali ke pangkuaan mu..aku bahagia sekarang..9. Tolong lupakan aku!! dan jangan hubungi aku!!10. Terlalu mustahil untuk aku jatuh cinta lagi pada dirimu..
ITS ME

 DZEKO@BETO1246AMSIBU SARAWAK

No comments:

Post a Comment