Wednesday 21 March 2012

KERANA SEORANG WANITA

ツツツ


ツwak")))))
aku memang biasa dah di tinggalkan oleh wanitaツ
kini giliran kau melafazkan kau mahu mengakhiri percintaan kita..
tiada apa yg mengejutkan aku..
sekadar ku bertanya pada diri ku..
"putus lagi".........
awakツ
mana ada lelaki yg boleh hidup tanpa wanita di dunia ni wakツ
mungkin sebab tu kami lelakiツ
selalu di kata kan terlalu mengharap..
terlalu over...
dalam bercinta...
yer wakツ
kalau lelaki hensem..
atau yg berduit mungkin bagi mereka "easy come easy go"
tapi bagi kami yg serba kekurangan ni..
apa yg kami mampu persembahkan pada wanita...
awak...
mungkin inilah pengakhiran saya untuk berkaseh sayang..
leteh sangat wak...
nak memulai nya lagi....
berkenalan,berjanji setia....
pasang harapan....
(" nanti kita nak anak berapa yer sayang?")
("kalau lelaki kita letak nama Danny,kalau baby girl Danieyshya yer")
menitis ayer mata saya kalau saya kenang saat saat itu....
ada kah awak pernah terfikir?
adakah awak pernah fikir hari2 yg akan saya lalui tanpa awak di sisi?
ayer mata saya menitis wak..
ayer mata lelaki..
kerna seorang wanita bernama kamu WAK"))
ツ WITH LOVE ツ
MR DaNiEyLSon BeT0")))

_BETO_
_SIBU_
_335PM_



No comments:

Post a Comment