Tuesday 3 April 2012

BILA RINDU BERBISIK

aku tidak dapat menipu perasaanku sendiri...
aku mungkin dapat mengatakan yang aku dapat melupakan dirimu...
tapi bisakah aku membohongi naluriku sendiri??
OWHH TIDAK!!
rindu bayangan selalu menyelubungi diriku...
di saat aku lagi sendirian...
disaat aku memerlukan seseorang untuk berkongsi cerita...
mengapa wajahmu selalu menjelma??
mengusung ke dalam hatiku???
apakah ini yang dikatakan RINDU??
atau sekadar ILUSI semata2...


jika ini sekadar ILUSI...
bawalah lah rindumu kembali kepada jasadmu...
izinkan aku melalui hari2 ini tanpa rindumu...
usaikan lah rindumu...
bawalah ia pergi meniti setiap langkah kakimu sendiri...
aku ibarat bermain dengan ilusimu...
merindumu semata2 tapi jasadmu entah dimana...
kau tinggalkan rindumu padaku sedangkan dirimu hilang dari pandangan mata...


TUNTUTLAH rindumu...
agar tiada lagi rinduku tak bertepi...
agar tiada lagi rinduku BERBISIK padamu...




_BETO_
_1252PM_
SIBU


No comments:

Post a Comment