Tuesday 3 April 2012

BILA REALITI DAN FANTASI BERASIMILASI


have not wrote in a blog entry :))))
this night have felt a yearning to write something here ...





SHAHRUDIN DANIEL HAFIZUL


mesti korang tertanya2 dengan nama yang BETO tulis ni kan??

nama ni lha yang seseorang buat time BETO couple dengan sorang budaq MALAY dulu...
cantik nama tu kan..
sehingga hari ini nama itu masih BETO ingat dan selalu gak ku coretkan nama itu di dalam diari, buku dan di mana2 tangan ni gatal nak menulis...hehehe..
walaupun aku selalu tulis nama itu bukan bererti aku mengingati kenangan semalam..
di hati ini tiada lagi rindu untukmu...
kau bukan sahaja pendusta tapi lebih dasyat dari itu...
cukuplah apa yang pernah aku alami denganmu sebelum nie..
aku tak ingin lagi di shaketi..terlalu letih hati ini untuk memikul beban yang kau lemparkan...
biarlah aku tenang menempuh hari tanpa dirimu...

sejenak aku terfikir..molek juga nama itu...
hehehe...
lalu aku guna pakai jer nama itu...
 bila aku imbas kembali kenangan denganmu...
kadang2 air mata jantan ini mengalir jua...
tapi untuk apa juga mengalirkan air mata untuk perempuan sepertimu???
bila susah jer kau cari aku..
bila senang kau dengan jantan lain...






_BETO_

1127PM

_SIBU_



No comments:

Post a Comment